Saturday, June 21, 2008

Hati..

Hati.. simbolik cinta,simbolik sayang,simbolik benci terpadam,simbolik aku dan dia.. :)



Ini luahan aku. Ini isi yg terbuku. Ini ayat-ayat yang belum dicatu dariku..



Setiap hari ku mnyusur prjalanan hidup,membelok liku kesusahan,berkocak dilaut persoalan.



Haha.. konon sasterala ayat atas tue...haha... tapi memang btol,entree kali ini aku nk bebel isi hati aku je... nak bace ke x,naseb korangla,nie blog aku,bukan blog korang. Haha...



Aku nie seorang senang trjatuh tgolek hatinye... aku sndri xtau kenape. Kalo org kate cinta pandang prtama,mungkin ye kot. Tapi aku nie slalunye bukan suke bab rupenye tapi bab budi yg dtunjukkan pada ketika itu. Hmm...and it has and hasn't let me down, give or take. Nak sangat ilang habit ini,kerna ia agak nyusahkan dri,n salunye mngcewakan dri.. huhu... sux. Yela,bru nmpak jap die wat baek sket,tros ske..haha.. ape nye pompuan aku nie. Hmm.. Anyway... aku arap somehow jumpe la gak aku org yg bleh dharap dn dpercayai sbagai teman idopku. Bab,haha.. i'm not so easy to b understood. I'm more complicated,more twisted then what i appear te be,but lets keep it between you and me. n hope habit nie brubah agar xdela brlaku kecuaian dlm memilih.. Huhu... Apela aku nie,lemah sangat... >,<

No comments:

Post a Comment