Monday, January 26, 2009

kenape ye?

kiri kanan ku mesti peka,
lintas jalan bukan mainan;
*ahem2 pembuka kata,
maaf bab tulisan aku cam x keruan... ^.^



ahaa... poyo gile intro nak brpantun. ntahla nape kempunan. tgh taip2 tetibe tringat lak ade assignment BEL.. Dang... nvm2.... after this boleh lagi. Hehe.... pemalas nye... hmmmm.... so dah start cuti... somehow cuti slalu cam x puas... how come ek? sedangkan cuti seminggu. hmmm.. mungkin aku expect too much from myself. ataupun i expect too much from everybody else... huuuh nape ek?? ape yang aku expect sebenarnyee?? aku pon tatau... susahnye nk carik diri.

orang selalu ketawakan bile adenye statement 'saya pon tatau ape saya nak' tapi cube pandang ayat tue dengan lebih serious and give it a deep thought seriously, coz only with that only you realise how we ALL are actually lost. x stuju..??

now take dis question and ask yourself and then answer gak... if you guys able to jawab dengan gempak and significantnyeee.. aku tabek korang. (hey if you deserve credit,you do and i'm not THAT stingy)

thing is, bagi aku susah bagi aku tentukan arah tujuan aku,sebabnyeee... aku macam byk sangat benda yg nk di achieve... dan senang sangat sidetrack. selain tu aku gak kene pegang tanggun gjawab yg juga mmbingungkan. kadang aku tanye dri kenape ek aku kene pgg tggjawab org laen???

aku sangat tensen kengkadang nape,bile tolong orang aku sendri yang kene?bab nak wat baek,aku yang kene balek... aduuuh.. hm.. sangat x sronok. tapi somehow i keep doing it.... kate seseorang kenela ade spend masa untuk dri.. at least sekejap ntuk btenang pon cukop. tapi aku macam bile pk balik mane pnah aku ade mase tu... aku asyik pk kan orang. otak aku crown ngan masalah org ingga masalah sendri macam trkabus...

aku kadang pelik bile tgok manusia yg tamak n pentingkan dri. aku x paham. diorang macam x penah pk ke kalo2 diorang brada dlm keadaan pihak lg sebelah,apekah perasaan n harapan diorang....zalimnye mereka,dungu sungguh mereka bab x nak guna akal yg diberi.. panas ati ini.. huuuh.. considerate mcm dah x wujud.....hishhh!!!

camoing back to thge topic. mane arah tuju kite semua sebenarnye.. selain dr mncari keredhaan yg esa,maha pencipta. itu mmg jodoh, tapi takdir kita pula??? >,< pkirla sendri...

No comments:

Post a Comment